Partnere

Dynamics 365 Business Central

ERP leverandører, som vi samarbejder med for at nedbryde datasiloer.

skanderby as
inventio.it as
uni4c aps
vesktus as
9altitudes as
logos consult as
Søren Friis Alexandersen

I har fat i den lange ende i Connectify 💪✅

Det fede ved jeres tilgang er, at I har interesse i at minimere risikoen for kunden. Selvom I kunne tale kompleksiteten op, gør I det ikke, og det skaber tillid i et marked, der ofte er præget af det modsatte.

Og så har I en super løsning og gode folk bag.

 

Søren Friis Alexanderson

Microsoft logoMicrosoft,

Shopify- & Magento leverandører

Partnere der arbejder med Shopify, ShopifyPlus & Magento
grafikr shopify 1
Grafikr A/S

Jernbanegade 12A, 8900 Randers C

salecto
Salecto Aps

Søren Frichs Vej 36M 2. sal, 8230 Åbyhøj

shophelten
Shophelten ApS

Vestergade 20 H, 4600 Køge

FAQ

Vi håber denne FAQ kan svare nogle af de spørgesmål i måtte have om et partnerskab

1. Hvem kan blive partner?

Vi byder alle velkommene som partnere. Vores eneste krav er at man arbejder med løsninger som Dynamics 365 Business Central eller Magento 2.

2. Hvorfor tilbyder vi partnerskaber?

Vi tilbyder et partnerskab for at sikre os, at der er forståelse for processen, produktet og ikke mindst at vi kan leverer en ydelse som lever op til en ERP leverandøres forventninger.

3. Koster det noget at blive partner?

Nej, det koster ikke noget – en aftale er baseret på en række tekniske forventninger. Vi bygger partnerskaber på tillid og leveringsevne.

6. Hvad får jeg som ERP leverandør ud af det?

Vi vil være bindeledet mellem ERP leverandøren og webbureauet. I vil slippe for at skulle bruge tid på at lære noget om Magento 2 eller andre CMS løsninger. I vil også slippe for at skulle holde jer opdateret på nye versioner af CMS platformen. Supporten er også noget vi tager os af med kontakt til de rette.

7. Hvad får jeg som Magento leverandør ud af det?

Som webbureau kan det være svært at skulle formidle dataflow mellem Dynamics 365 BC og Magento 2. Det kan blive en svær opgave at skulle tale det “rigtige” sprog for at sikre sig den optimale dataflow mellem jeres kundes løsning og en ERP leverandør. Den del slipper i for, og alt support er på vores bord – i skal intet foretage jer.

8. Hvad med supporten?

Connectify kunder har support inkluderet i prisen. Supporten tilbydes i vores åbningstid som er mellem 9-16 i hverdage.

I enkelte tilfælde tilbyder vi support i weekenden også – det er takseret som en tilføjelse til aftalen med 1500,- eks moms. pr. md.

Har du brug for at snakke om partnerskab? Vi står klar til at besvare dine spørgsmål

Skriv til os - vi står klar til at hjælpe
Udfyld formularen, og vi kontakter dig samme dag.




    blue
    explainer

    Bliv ringet op!

    Har du lyst til at blive ringet op for at høre mere om Connectify, eller få svar på de spørgsmål du har i forhold til jeres forretning, så udfyld venligst formularen nedenunder, og så ringer vi dig op.