Partnere

Shopify leverandør

Partnere der arbejder med Shopify og Shopify+
grafikr shopify 1
Grafikr A/S

Vestergade 10b, 8900 Randers C

365 Business Central leverandører

Partnere der anbefaler vores produkt til deres kunder
skanderby
Skanderby A/S

Fabrikvej 11B, 8260 Viby J

9altitudes
9altitudes A/S

Fabriksvej 11B, 8260 Viby J

inventio
Inventio A/S

Vallensbækvej 45, 2605 Brøndby

vektus
Vektus A/S

Måløv Byvej 229 V, 2760 Måløv.

logosconsult
Logos Consult A/S

Andkærvej 98, 7100 Vejle

notora
Notora A/S

Niels Jernes Vej 10, 9220 Aalborg Øst

jdm
JDM A/S

Middelfartvej 218, 5200 Odense V

jmdata
JMdata A/S

Navervej 15, 7430 Ikast

nubiz era leverandør - 365 Business Central
Nubiz A/S

Borupvang 2B - 2. sal
2750 Ballerup

FAQ

Vi håber denne FAQ kan svare nogle af de spørgesmål i måtte have om et partnerskab

1. Hvem kan blive partner?

Vi byder alle velkommene som partnere. Vores eneste krav er at man arbejder med løsninger som Dynamics 365 Business Central eller Magento 2.

2. Hvorfor tilbyder vi partnerskaber?

Vi tilbyder et partnerskab for at sikre os, at der er forståelse for processen, produktet og ikke mindst at vi kan leverer en ydelse som lever op til en ERP leverandøres forventninger.

3. Koster det noget at blive partner?

Nej, det koster ikke noget – en aftale er baseret på en række tekniske forventninger. Vi bygger partnerskaber på tillid og leveringsevne.

6. Hvad får jeg som ERP leverandør ud af det?

Vi vil være bindeledet mellem ERP leverandøren og webbureauet. I vil slippe for at skulle bruge tid på at lære noget om Magento 2 eller andre CMS løsninger. I vil også slippe for at skulle holde jer opdateret på nye versioner af CMS platformen. Supporten er også noget vi tager os af med kontakt til de rette.

7. Hvad får jeg som Magento leverandør ud af det?

Som webbureau kan det være svært at skulle formidle dataflow mellem Dynamics 365 BC og Magento 2. Det kan blive en svær opgave at skulle tale det “rigtige” sprog for at sikre sig den optimale dataflow mellem jeres kundes løsning og en ERP leverandør. Den del slipper i for, og alt support er på vores bord – i skal intet foretage jer.

8. Hvad med supporten?

Connectify kunder har support inkluderet i prisen. Supporten tilbydes i vores åbningstid som er mellem 9-16 i hverdage.

I enkelte tilfælde tilbyder vi support i weekenden også – det er takseret som en tilføjelse til aftalen med 1500,- eks moms. pr. md.

Har du brug for at snakke om partnerskab? Vi står klar til at besvare dine spørgsmål

Skriv til os - vi står klar til at hjælpe
Udfyld formularen, og vi kontakter dig samme dag.




    blue
    explainer

    Bliv ringet op!

    Har du lyst til at blive ringet op for at høre mere om Connectify, eller få svar på de spørgsmål du har i forhold til jeres forretning, så udfyld venligst formularen nedenunder, og så ringer vi dig op.