TrimIT integration

Integrerer din Trimit løsning

med din eCommerce

Er du træt af langsommelige manuelle bevægelser mellem dit ERP system og din eCommerce løsning, som ingen gider at tage ansvaret for? 

Bliv ringet op!
Dynamics 365 Business Central integration Shopify

Populære integrationer

med Trimit løsning

Bare en integration?

En integration mellem Trimit og din eCommerce løsning, for eksempel Shopify, kan tage din virksomheds effektivitet til ekstreme højder.

Bliv ringet op!

Automatiser de livsdrænende manuelle processer.

og fokuser på de opgaver der er fedest at lave – du kan endda spare så meget tid, at du kan gå lidt tidligere hjem engang imellem.

Livet er for kort til software der ikke er effektivt nok.

Det du vinder ved at skabe integrationer er langt mere værd, end de penge du skal af med.

Udviklingen af sådan en integration lyder dyr.

Stop lige der. For det første – Vi har en fair prissætning der afspejler værdien af produktet. Og hey, gratis opsætning hver gang.

Fordele ved integrationer

Vi kunne strække dette afsnit langt længere ud end du har tålmodighed til at læse, men vi holder os lige til de vigtigste nedslagspunkter.

få knuden op

Få knuden på hænderne bundet op

Du har en travl hverdag, og jo mere du skal sidde i driften af dit ERP system, jo mindre tid har du til opgaver, som rent faktisk skaber omsætning. 

effekten af integrationer

Effekten af integrationer

Når du skaber en integration mellem dine systemer binder du knuden om dine hænder op, og kan derfor være to steder på en gang. Hvis det ikke er noget der giver mening for både arbejdsglæden og erhvervskontoen, så ved vi ikke hvad gør.

stoerreafkast

Større afkast

Ja, du kan tjene flere penge når integrationen ruller derudaf, og du har tid til andet, men tænk lige over det her. En integration kan drive dit ERP langt mere effektivt end du selv kan. Du kan få integrationen til at arbejde for dig og optimere de processer du har i din værdikæde.

bedre kommunikation

Bedre kommunikation

Mennesker er kendt for at fejle. I forretningsøjemed koster den slags ofte penge. Tag mennesket ud af ERP systemet, og fjern muligheden for menneskelige fejl. På den måde vil din organisation, på tværs af afdelinger, kunne forholde sig udelukkende til korrekt data, og træffe fælles og ensrettede beslutninger ud fra dette.

Kunder der bruger Connectify

ole
leklint
pluspluscase

Hvorfor vælge Connectify?

le klint as 2
laudrup vin as
ole mathiesen
eyda

Når Connectify skaber

integrationer til dit Trimit system

Hos connectify har vi skabt integrationer siden 2014, og har en solid og afprøvet fremgangsmåde, når vi sætter din integration op.

standard flow

Produkter

Items og varianter oprettes i Trimit med stamdata – disse oprettes via API i Shopify som produkter med stamdata, som er hentet fra varekortet i Trimit.

Priser

Priser hentes ind fra varekortet i Trimit som enhedspris – disse er indtastet eks. moms. Connectify overfører disse og sætter dem ud fra produkt id på den rette vare. Rabatter og kampagner kan godt hentes fra Trimit, men vi anbefaler at disse sættes i eksempelvis Shopify for B2C.

Lager

Vi henter lagertal ud fra Trimit, vi kigger altid om der er beholdning der står på en specifik lokation. Det er normalt når der drives B2C både fra eCommerce og fysisk forretning med POS.

Ordredata

Når en en besøgende køber fra jeres eCommerce så oprettes der data om købet. Denne sendes med det samme til jeres ERP, som en faktura med varelinjer og rabatter som jeres eCommerce løsning har givet.

Kreditnota

En retur oprettes i eCommerce løsning. Pengene sendes retur til kunde via gateway koblet på shoppen. Der sendes en kreditnota til Trimit med hændelsen og linjerne det drejer sig om. Lageret reguleres også med den returneret vare.

Debitor

I Trimit skal skal vi oprette flere webdebitorer. Disse er oprettet efter marked dvs. DK, DE, SE osv. Det er for at registrere den rette moms i regnskabet. Vi opretter derfor ikke en specifik debitor pr. salg. Vi rammer den rette debitor ved at slå op i (sell_to_country code)

skræddersy din integration

Vi kan skræddersy flows

der passer til jeres forretning

Bliv ringet op!

Proces for en integration

Her er en kort beskrivelse af vores proces.

Bliv ringet op!

Først afdækker vi dit behov. Hvad skal integreres? det giver kun mening at integrere de dele af dine systemer, som du rent faktisk bruger, og som vil skabe en værdi for fremtiden. Hvis vi smider alle funktionaliteterne oveni ville du kunne bruge al din tid på at kigge på dit dataflow, og det er slet ikke pointen. 

Hvis du bruger lang tid på oprettelse af varer og varianter, så sørger vi for at integrationen automatiserer den proces. Vi holder os til det der giver mening. Den bedste måde at finde ud af hvad dit behov er, er ved at snakke med de forskellige afdelinger om hvordan de arbejder, og hvordan de bruger systemet. Vi kan optimere din tid helt ned til de enkelte sekunder du bruger på dine opgaver – vi skal bare vide hvor vi skal slå til først.

Når vi har al info sætter vi integrationen op. Broen bygges og du vil hurtigt komme i gang med din nye og forbedrede proces. Og hvis der skulle være problemer, så er supporten altid åben. Altid. For os er det super vigtigt at du ikke står alene med dine integrationer. Du får derfor en ny kollega på dit hold – en integrationsspecialist – som står til rådighed når du har brug for det.

Er du vores kunde, så er du familie. 

Hvad er Trimit?

Lidt om Trimit, som vi synes er relevant.

Læs mere om Trimit

Trimit er et ERP system som oftest bruges i møbel- og fashionindustrien. Systemet har særlige funktionaliteter og flows, som er skræddersyet til specifikke opgaver, indenfor netop disse industrier. 

Trimit er danskeget og arbejder med nogle af verdens største IT virksomheder i strategiske partnerskaber, for konstant at forbedre produktet, og hvordan det bruges. Partnere som Microsoft, Klarna og Nets. Trimit er en dansk virksomhed, som er nået langt ud over de danske grænser.

Trimit som ERP system

Brug Trimit som dit ERP system

Bliv ringet op!

Trimit bruges af store danske modehuse såsom Ganni, Mos Mosh og Second Female, hvilket vidner om ERP systemets kvalitet og match med modebranchen. 

Når du bruger Trimit vil du være i stand til at overvåge og visualisere din data, for at træffe bedre informerede beslutninger omhandlende dine ressourcer. Du vil også kunne optimere og endda automatisere hidtil manuelle processer. 

Med et specialiseret ERP system som Trimit skaleres din forretning, og dine ressourcer bliver bedre anvendt.

Fordele ved Trimit

Fordelene ved at bruge Trimnit som sit ERP system kommer meget an på hvad man vil bruge systemet til, og hvilken branche man er i. Forskellige brancher har forskellige behov.

Bliv ringet op!

Fordelene ved at bruge Trimit i mode- og møbelindustrien inkluderer:

  • Mulighed for at oprette komplekse variantstrukturer
  • Overvåg processer fra design til produktion
  • Inventaropdateringer i realtid
  • Hurtig implementering
  • Varetag omkostninger
  • Features udviklet på andre kunders løsninger

Og hvad betyder alt dette?

Ja, hvad forsøger vi at sige..

Bliv ringet op!

Når du optimerer og automatiserer dine processer, begynder de at koste mindre for dig at have i gang, hvilket betyder at du får et større afkast, på al den forretning du laver. Du får ppå den måde et langt større output med et meget mindre input. Hvis det ikke er værdi, så har ordet simpelthen mistet sin betydning.

Når du opgraderer din virksomhed med digitale løsninger som Trimit øger du din skalerbarhed. Det vil sige, at du kan få et langt større output, med det samme, eller måske endda mindre input. 

ERP software giver dig overblik og kontrol over din virksomheds ressourcer og processer. Du kan fordele ansvaret mellem de forskellige afdelinger, og gøre dit ERP system til et fælles projekt, for bedre effektivitet og ensretning på tværs af afdelinger.

leverandør

Mangler du en ERP leverandør?

Så læs vores guide til hvordan du får valgt den rette ERP leverandør til din virksomhed.

Læs vores guide om leverandør valg

Er du klar til en snak?

Bliv ringet op!
kontakt i bunden

Bliv ringet op!

Har du lyst til at blive ringet op for at høre mere om Connectify, eller få svar på de spørgsmål du har i forhold til jeres forretning, så udfyld venligst formularen nedenunder, og så ringer vi dig op.