Pris

Prispakker for alle

Integrerer dit 365 Business central, med eksempelvis Shopify, Plytix eller anden datakilde.

Growth
Kr.1500 Kr.119
/md/yr
Ubegrænset data
Fra Webshop til BC
Faktura

Ordre der er færdigbehandlet i shoppen synkroniseres til dit ERP.

Mulighed for oprettelse af vare i BC

Det kan gratis tilvælges, at den købte vare automatisk oprettes i BC, hvis den ikke findes.

Mulighed for oprettelse af kunde i BC

Det kan gratis tilvælges, at kunder der ikke eksisterer i BC oprettes inden fakturaen oprettes.

Mulighed for brug af eksisterende kunder i BC.

Det kan gratis tilvælges, at faktura lægges på eksisterende kunder i BC. Eksisterende kunder fremsøges på email.

Mulighed for brug af en “diverse debitor” i BC.

Det kan gratis tilvælges, at alle faktura lægges på en diverse debitor i BC.

Ingen ekstra omkostninger
Gratis support via email
Gratis afklaring
Gratis opsætning
Dedikeret integrationsspecialist
Log af overførsels historik
Bestil
Business
Kr.2500 Kr.119
/md/yr
Ubegrænset data
Fra Webshop til BC
Ordrer

Ordrer der er lagt i shoppen overføres til behandling i BC.

Mulighed for oprettelse af vare i BC

Det kan gratis tilvælges, at den købte vare automatisk oprettes i BC, hvis den ikke findes.

Mulighed for oprettelse af kunde i BC

Det kan gratis tilvælges, at kunder der ikke eksisterer i BC oprettes inden fakturaen oprettes.

Mulighed for brug af eksisterende kunder i BC.

Det kan gratis tilvælges, at faktura lægges på eksisterende kunder i BC. Eksisterende kunder fremsøges på email.

Mulighed for brug af en “diverse debitor” i BC.

Det kan gratis tilvælges, at alle faktura lægges på en diverse debitor i BC.

Til Webshop fra BC
Bogførte faktura

Bogførte faktura så ordren afsluttes korrekt i webshoppen og penge hæves automatisk af webshoppens betalingsløsning.

Kreditnota

Pengene føres automatisk tilbage af webshoppens betalingsløsning.

Varer med varianter

Stamdata på varekortet synkroniseres. Enhedsprisen fra varekortet benyttes som varens pris.

Lagertal

Lagertal synkroniseres fra varekortet. Hvis det muliggøres i BC, hentes der lagertal fra en dedikeret service i BC. Lagertal kan i så fald opdateres ofte.

Ingen ekstra omkostninger
Gratis support via email
Gratis afklaring
Gratis opsætning
Dedikeret integrationsspecialist
Log af overførsels historik
Mulighed for tilkøb af Add-ons
Bestil
Enterprise
Kr.5000 Kr.119
/md/yr
Ubegrænset data
Fra Webshop til BC
Ordrer

Ordrer der er lagt i shoppen overføres til behandling i BC.

Mulighed for oprettelse af vare i BC

Det kan gratis tilvælges, at den købte vare automatisk oprettes i BC, hvis den ikke findes.

Mulighed for oprettelse af kunde i BC

Det kan gratis tilvælges, at kunder der ikke eksisterer i BC oprettes inden fakturaen oprettes.

Mulighed for brug af eksisterende kunder i BC.

Det kan gratis tilvælges, at faktura lægges på eksisterende kunder i BC. Eksisterende kunder fremsøges på email.

Mulighed for brug af en “diverse debitor” i BC.

Det kan gratis tilvælges, at alle faktura lægges på en diverse debitor i BC.

Til Webshop fra BC
Bogførte faktura

Bogførte faktura så ordren afsluttes korrekt i webshoppen og penge hæves automatisk af webshoppens betalingsløsning.

Kreditnota

Pengene føres automatisk tilbage af webshoppens betalingsløsning.

Varer med varianter

Stamdata på varekortet synkroniseres. Enhedsprisen fra varekortet benyttes som varens pris.

Lagertal

Lagertal synkroniseres fra varekortet. Hvis det muliggøres i BC, hentes der lagertal fra en dedikeret service i BC. Lagertal kan i så fald opdateres ofte.

Debitorer

Stamdata fra kundens debitorkort i BC synkroniseres til webshoppen.

Debitorprisgrupper

Kunderne tildeles korrekt debitorprisgruppe.

Salgspriser

Der tages højde for vare på tilbud og varer med anden pris til specifikke debitorprisgrupper.

Mængdepriser

I salgspristabellen trækkes alle mængdepriser også. Der tages højde for om mængdeprisen er for en debitorprisgruppe.

Ingen ekstra omkostninger
Gratis support via email
Gratis afklaring
Gratis opsætning
Dedikeret integrationsspecialist
Log af overførsels historik
Mulighed for tilkøb af Add-ons
Bestil

Hvorfor vælge Connectify?

Forenklet Integration

Centraliserer og automatiserer dataudveksling mellem applikationer.

Skalerbarhed og Fleksibilitet

Tilpasses nemt til voksende behov og flere integrationer.

Omkostningseffektivitet

Reducerer behovet for egne integrationsløsninger og vedligeholdelse.

Mest stillede spørgsmål

Hvad er en integrationsplatform

En integrationsplatform er en teknologi, der muliggør sammenkobling og dataudveksling mellem forskellige applikationer og systemer i en virksomhed.

Hvordan adskiller en integrationsplatform sig fra traditionelle integrationsmetoder?

En integrationsplatform tilbyder en centraliseret og mere fleksibel løsning, der er lettere at vedligeholde og skalerbar sammenlignet med traditionelle on-premise integrationsmetoder.

Hvilke typer systemer kan integreres med en integrationsplatform?

En integrationsplatform kan forbinde en bred vifte af systemer, herunder ERP, CRM, marketingautomation, e-handel, databaser og forskellige cloud-tjenester.

Er en integrationsplatform sikker?

Ja, integrationsplatforme leverer avancerede sikkerhedsfunktioner som datakryptering, adgangskontrol og overholdelse af sikkerhedsstandarder for at beskytte data under overførsel og opbevaring.

Hvordan kan en integrationsplatform forbedre vores forretningsprocesser?

En integrationsplatform kan automatisere workflows, forbedre dataflow mellem systemer, reducere manuel indtastning og minimere fejl, hvilket resulterer i øget effektivitet og produktivitet.

Bliv ringet op!
Vil du høre mere om Connectify eller få svar på dine spørgsmål? Udfyld formularen nedenfor, så ringer vi dig op.





    blue
    explainer

    Bliv ringet op!

    Har du lyst til at blive ringet op for at høre mere om Connectify, eller få svar på de spørgsmål du har i forhold til jeres forretning, så udfyld venligst formularen nedenunder, og så ringer vi dig op.