Shopify Dynamics NAV

Forbind 2 af dine yndlings systemer sammen for at opnå en gnidningsfri hverdag med Dynamics NAV og Shopify.

✅ Få koblet dine systemer sammen, effektivt.
✅ En hverdag med automatisk nulfejlskultur.
✅ Vækst din forretning uden problemer.

Bliv kontaktet
shopify dynamics nav
plusplus-shopify
onepint
Arcanetinmen
abcamping
botex facebook
leklint facebook

Skift manuelle fejl ud med automatiseret præcision

Shopify Dynamics NAV – ja, forbind dine Dynamics NAV med Shopify og udnyt fordelene ved et fejlfrit dataflow, der sikrer nøjagtig lagerstyring og ordrebehandling i realtid.

Bliv kontaktet
Shopify Dynamics nav

Integrer din Dynamics Nav
med andre systemer

ERP

PIM

POS

  • Customers 1st
  • Shopify Native POS

Markedspladser

Det siger vores kunder om os

le klint as 2
laudrup vin as
eyda
ole mathiesen

Ole Mathiessen A/S

olemathiesen

Le Klint A/S

leklint

Plus Plus A/S

plusplus

De 3 største fordele

ved at integrere Shopify og Dynamics NAV

Automatisk nulfejlskultur

  • Automatiseret ordrebehandling
  • Real-time lageropdateringer
  • Selvkørende lagerjustering

Opnå fuldstændig effektivitet og nøjagtighed i din ordre- og lagerhåndtering med vores integration.

Vi sikrer direkte ordreoverførsler fra Shopify til Dynamics NAV, lageropdateringer i realtid og automatisk justering af lagerbeholdningen.

Det er med til at minimere dit tidsforbrug og risikoen for menneskelige fejl, samtidig med at du altid har et opdateret overblik over dine varer. Så sig farvel til manuelle fejl. For good.

Få det perfekte overblik

  • Kundeservice forbedringer
  • Fejlfri finansintegration
  • Økonomisk oversigt

Styrk din finansielle indsigt og kundeservice med automatisk finansiel rapportering og analyse.

Det giver en transparent økonomisk oversigt baseret på dine aktiviteter på Shopify.  Samtidig forbedrer du kundetilfredsheden med opdaterede oplysninger om lagerstatus og leveringstider. Alt sammen drevet af en fejlfri integration mellem Shopify og Dynamics NAV. Så du altid ved, hvor alting er.

Vækst uden problemer

  • Cloud-baseret integrationsmotor
  • Tilpassede workflow
  • Skalerbar løsning

Få en skalerbar løsning, der vokser sammen med din virksomhed. Du får også fleksibiliteten til at tilpasse integrationen specifikt til lige netop din forretnings behov.

Vores cloud-baserede integrationsmotor understøtter din vækst blandt andet ved, at du kan tilkoble alle de datakilder, du drømmer om. Så nu kan du fejre din virksomheds vækst uden at købe nye digitale løsninger.

Her er 4 unikke funktioner

ved vores integrerede løsning

Dynamisk prisopdateringer

Vis altid de nyeste priser: Opdaterer automatisk dine Shopify-produktpriser fra Dynamics NAV, så kunderne altid ser de nyeste priser uden manuel indgriben. Integrationsmotoren tager højde for blandt andet enhedspriser på varen, salgspristabellen, debitorprisgrupper og mængdepriser – så du ikke behøver gøre det.

Synkronisering af kundedata

Få stærkere kundeloyalitet: Overfør automatisk ny kundedata mellem Shopify og Dynamics NAV både for B2B og B2C, så kunderne altid kan handle til korrekte priser og betingelser – og du kan få bedre kundeloyalitet.

Cloud-baseret integrationmotor

Saml alle datakilder ét sted: Få effektiviseret og automatiseret alle jeres processer gennem en cloud-baseret integrationsmotor, hvor du kan tilkoble alle dine datakilder – og sig farvel til kluntede interne rutiner.

Fleksibel lagerstyring

Automatiserede lagertal: Spor og juster lagerbeholdninger på tværs af flere lokationer i realtid, så du sikrer den korrekte lagerstatus på Shopify og blandt andet forhindrer oversalg.

Hvordan vil integrationen påvirke mine eksisterende data?

Vi tilpasser os jeres eksisterende data i Shopify eller i Dynmaics NAV. Som udgangspunkt ønsker vi ikke at ændrer noget i jeres løsninger, men vi skal sikre os, at data i jeres Dynamics NAV er som forventet.

Vi vil I dialog med jer og jeres ERP leverandør sikre os at alt er som forventet.

Hvor lang tid tager det at implementere integrationen?

Fra data er udstillet af jeres ERP leverandør vil vi undersøge om publiceringen er som forventet, derfra tager det typsik 4.5 uger.

Hvordan kan jeg tilpasse integrationen til mine specifikke behov?

Connectify integration er opdelt I 2 dele. Vi har standard features, som kan læses mere om her: Connectify priser udover det, så er der frit for hvilke tilpasninger man ønsker. Der er ingen begrænsninger da vi er en 3 parts løsning.

Hvad er den forventede ROI ved at anvende denne integration?

Det er svært at sige, men mange processer, som normalvis er noget en medarbejder udfører manuelt – er noget som integrationen gør. Der er forskel fra case til case.

Hvordan håndteres support og vedligeholdelse efter integrationen er sat op?

Support er en del af den månedlige pris – dvs. ale abonnementer. Skulle der opstå noget skriver man til support@connectify.dk. Der vil være en konsulent, som samler casen op og forsøger at løse denne. Lykkedes det ikke konsulenten vil en udvikler blive tilknyttet casen.

Vedligeholdelse er når vi får besked af eksempelvis Shopify, at der ændres i APIet. Ændringer er noget vi gør, som en del af aftalen.

Hvilken version af Dynamics NAV understøtter I?

Vi understøtter følgende versioner:

  • Dynamics NAV 2009 R2
  • Dynamics NAV 2013
  • Dynamics NAV 2015
  • Dynamics NAV 2016
  • Dynamics NAV 2017
  • Dynamics NAV 2018

Klar til at sige farvel til manuelle fejl

og manglende dataoverblik?

Bliv kontaktet
kontakt i bunden

Bliv ringet op!

Har du lyst til at blive ringet op for at høre mere om Connectify, eller få svar på de spørgsmål du har i forhold til jeres forretning, så udfyld venligst formularen nedenunder, og så ringer vi dig op.