Le Klints situation
Connectify’s services passer som hånd i handske, til en helt særlig skare af virksomheder.
Den virksomhed, som i forvejen er velkendt, har et forholdsvist sundt IT-fundament, og har den ene fod på affyringsrampen mod vild vækst.
Den slags virksomheder får særligt meget ud af integrationer, fordi der ofte er helt konkrete ting der kan tages fat på, optimeres og gøres en smule mere smart.
En masse små bække, der til sammen kan give en kæmpe å. Du ved ligesom gudenåen, her i det mægtige Jylland. Derfor lagde Le Klint — den utroligt lækre lampeproducent, der mixer klassisk design med nytænkelse — sig varmt i svinget, da de tog fat i Connectify.
Hvad har Le Klint fået?
Helt forsimplet ønskede Le Klint en lettere hverdag, hvor deres IT kørte ubesværet og effektivt. Le Klint har en indbygget Shopify i deres hjemmeside, og den er koblet op med et ERP system. I dette tilfælde NAV.
I lidt mere forståelige termer har Le Klint to forskellige IT systemer, hvis roller er at sælge produkterne, opdatere data som for eksempel lagerstatus, og holde styr på hele lampens rejse fra starten af produktionen og hjem til forbrugerens dagligsstue over sofabordet, i læsehjørnet eller på kontoret.
Arbejdet der ligger i at opdatere, sammenligne og manuelt styre disse to systemer er overvældende. Særligt når du når en størrelse som Le Klint. Herfra er der kun én vej at gå.
Integrationsvejen.
Le klint har nu fået skabt skræddersyede integrationer mellem deres Shopify og NAV løsning Det betyder at de kan nyde en langt mindre IT-tung hverdag, hvor systemerne spiller, hvor menneskelige fejl bliver stærkt reduceret og hvor tiden de sparer i særdeleshed betyder
penge.
Integrationer er tid, og tid er penge. Derudover får Le Klint — ligesom alle vores andre kunder — gratis opsætning og gratis support, så de hurtigt og let kan bruge deres nye forbedrede system.
Hvordan gjorde vi?
Alle vores nye samarbejder og projekter starter på samme måde.
Vi bygger et overblik. Uden et overblik vælter stilladset, mens du står på tagryggen. Ikke
godt.
Sådan gjorde vi
For at alle får en sikker, tryg og effektiv proces, stiller vi altid opklarende spørgsmål, som
skaber et tydeligt scope på opgaven.
For eksempel:
- Hvad er problemerne i jeres nuværende setup?
- Hvordan kunne i tænke jer, at det var anderledes?
- Hvilke dataintegrationer er need-to-have?
- Hvilke er nice-to-have?
Og her kommer der et lille hack til den slags opklarende arbejde. Hver gang vi sætter denne slags projekter i søen, sørger vi for, at spørge alle dem der rent fraktisk bruger systemerne dagligt.
På den måde får vi ikke kun CEO’ens ønsker om højere omsætning, men rent faktisk også den sindssygt værdifulde indsigt, som medarbejderne i:
- Salg
- Lageret & Supply generelt
- Kundeservice
- Økonomi afdeling
Det er dem der rent faktisk lægger arbejdet i systemerne, så det er dem du skal snakke
med.
Læs evt. mere om vores processer her.
Løsningen udvikles
Når forberedelserne er i bakspejlet, kan udviklingen gå i gang. Vores topprofessionelle team får udarbejdet løsningen indenfor en aftalt tidsramme. Og hey, hvis der opstår problemer undervejs, skal du ikke tænke over ekstra omkostninger.
Både Le Klint og du, er i samme båd. Vores service er på abbonnement. Ingen grimme overraskelser, startgebyrer eller noget andet med småt. Fast pris hver måned. Så er du sikret.
Test af løsning
Integration og lethed
Le Klint havde brug for mere lethed i forbindelsen mellem deres ERP og Shopify.
Connectify hoppede ind og byggede skræddersyede integrationer, mellem de allervigtigste datapunkter. Le Klint sparer nu masser af tid og penge på manuelt IT arbejde, som alligevel er trættende og dødkedeligt.
Derudover har de nu mulighed for at servicere flere kunder, da integrationerne nu har frigivet endnu mere tid.
Le Klints succescase står ikke alene.
Læs også:
Kaffekapslens succes case + videotestimonial
Shark Gaming succes case + videotestimonial
Eller.
Hop ind og læs mere om vores priser her, og start dit vilde skaleringseventyr.
Opsummering
Når løsningen er færdig, så SKAL den testes.
Sådan er det bare. Ligegyldigt hvor fristende det er at fyre den afsted med det samme, og håbe på at der ikke er nogen huller der skal lappes, så er det vigtigt at løsningen bliver testet.
Her finder vi ofte en fodfejl eller to – lidt om fejl:
- Fodfejl som kan koste dig dyrt, hvis de sker i den virkelige verden, og ikke i et testmiljø.
- Derfor tester vi — for at du ikke skal få dig en grim overraskelse.
- Overgang til drift, når løsningen er udviklet og testet kommer det sjove.
Le Klint holdet får integrationerne i hænderne
og kan på egen krop mærke hvor stor en forskel det gør for deres hverdag. Integrationerne får frit løb. Og hvis vi skal være ærlige, er det heromkring folk for alvor får øjnene op for værdien af det tilbagelagt arbejde.
Ofte er prisen der bliver betalt for at få integrationerne lavet en dråbe i regnskabet, i forhold til hvor meget den tjener sig hjem. Det er ikke til at tage fejl af.
Le Klint har fortsat gratis support — selvfølgelig. Læs mere om vores priser.